ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 859 Kč
skladem
naše cena 449 Kč
skladem
naše cena 539 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 2 549 Kč
skladem
naše cena 1 989 Kč
skladem
naše cena 2 539 Kč
skladem

Vrácení a reklamace
Vrácení/reklamace

Výměna a vrácení zboží

Pokud vám zakoupené zboží nesedí, nezoufejte! Do 14 dnů vám garantujeme výměnu za jakékoliv jiné zboží nebo vrácení bez udání důvodu! Při výměně či vrácení zboží postupujte následujícím způsobem, urychlíte tím vyřízení Vaší žádosti:

Při výměně

  1. 1. Učiňte novou objednávku na zboží, o které máte zájem místo původně objednaného (i v případě výměny velikosti). Pokud se cena nové objednávky bude lišit od hodnoty vráceného zboží, přeplatek vám bude vrácen na účet a případný doplatek doúčtován.
  2. 2. Při objednávání v poslednímnám do políčka POZNÁMKY napište VÝMĚNA ZBOŽÍ.
  3. 3. Vytiskněte si návratkový formulář, který naleznete v této sekci výše. Ve formuláři uveďte číslo nově vytvořené objednávky (číslo objednávky zjistíte v potvrzovacím e-mailu).
  4. 4.Kompletně vyplněný formulář zašlete spolu se zbožím a kopií původní faktury jako obyčejnou pojištěnou zásilku bez dobírky na adresu  Bestfashions.cz, Soběslavská 2983, 39002 Tábor.
  5. Prosím NEZASÍLEJTE zboží jako balík na poštu nebo dobírku

Při vrácení do 14 dnů

  1. 1. Vytiskněte si návratkový formulář, který naleznete v této sekci níže.
  2. 2. Formulář vyplňte a uveďte číslo účtu, kam chcete zaslat peníze za vrácené zboží.
  3. 3. Vyplněný formulář zašlete spolu se zbožím a kopií původní faktury jako obyčejnou pojištěnou zásilku bez dobírky na adresu Bestfashions.cz, Soběslavská 2983, 39002 Tábor. Prosím NEZASÍLEJTE zboží jako balík na poštu.

Měněné nebo vrácené zboží musí být nepoškozené, nepoužité (pouze v rámci zkoušení) a kompletní. U zboží nesundávejte cedulky, roztržený sáček nevadí (u obuvi zašlete i neponičenou krabici)

Na nové zboží poskytujeme záruční dobu 24 měsíců. Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží a záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví v záruční lhůtě. Nabízené zboží je vynikající kvality a věříme, že budete plně spokojeni! V případě vyskytnutí ojedinělých výrobních či jiných vad postupujte následovně:

  1. Vytiskněte si návratkový formulář, který naleznete v této sekci níže.
  2. Formulář vyplňte a popište důvod reklamace zboží.
  3. Kompletně vyplněný formulář zašlete spolu se zbožím a kopií původní faktury jako obyčejnou pojištěnou zásilku bez dobírky na adresu Bestfashions.cz, Soběslavská 2983, 39002 Tábor.

Pokud byste zjistili na zásilce viditelné závady, neváhejte s pracovníkem přepravní služby sepsat reklamační protokol. Následně nás kontaktujte a my vám rádi pomůžeme při řešení této reklamace.

 

 

 

Soubor ke stažení zde:

M2JkZGRk